Keresés

A nagy blogos bogárűzésem (bugfix) közben jött szembe ez a tíz egynéhány éves írás. Azóta hűséges voltam az akkori újhoz, mert múlt évig minden rendben volt. Kimagaslóan rendben. Az utóbbi hetekben azonban egyre intenzívebben keresem, kihez térjek vissza? Nem könnyű, mert nem sok maradt “versenyben”, de az elmúlt fél évben – sőt, az elmúlt hónapban – többször diskuráltam a szolgáltatások minőségéről (egyébként nagyon jó fej, segítőkész, de láthatóan egyre kétségbeesettebb) ügyfélszolgákkal, mint az elmúlt évig összesen.
Most is úgy gondolom, nem lehet minden tökéletes, de vannak határok. Az elmúlt évi tulajdonosváltás után olyan mértékű a minőségromlás minden szolgáltatásukban – mostmár a netnél is, a tv-t meg már lemondtam – úgy, hogy minden fejlesztés megállt, és egy éven belül a harmadik, vagy negyedik jelentős áremelés várható. A helyi ügyfélszolgálatosok barátságosságán kívül semmi nem marad lassan. Nekik respect.
Így elgondolkodtam. A jelenlegi minőséget mindenki tudja, sőt, és náluk már lezajlott a “tervezhető” áremelés. Már lehet számolgatni, de kizárólag hűség alku nélkül. Nem bízok már.
A 13 évvel ezelőtti írást a képre klikkelve olvashatod.