Szólt a levél…


——— Eredeti üzenet ———
Tárgy: Hiba
a menetrendben.
Dátum: Sun, 20 Jan 2008 11:23:56 +0100
Feladó:
….
Címzett: eszrevetel@mav-start.hu

Hölgyeim, Uraim!

A mai, konkrét probléma:
1. ELVIRA, Nyíregyháza-Debrecen, vasárnap délelőtt.
E szerint indul
egy vonat 10:41-kor, ami ugye szépen bele is illik az ütemes
menetrendjükbe.
Természetesen a vonat nem közlekedik.
Nyíregyházán,
az ügyfélszolgálaton azt az információt adták, hogy soha nem is
közlekedett, és jelezték már a hibát.
… Gondolom, másfél hónapnak –
ennyi ideje van új menetrend – akkor is elégnek kellene lenni a hiba
kijavítására, ha közben pl. a sztrájkszevezéssel is foglalkozniuk
kell.
2. Említett szervezetlenségük folytán IC-vel voltam kénytelen utazni.
(10:36 Dália IC )
Kérdésem:
Hogyan utazhatom a 21-es kocsiban (ide
szólt a kiadott helyjegy) , ha ilyen számú kocsi nincs a
szerelvényben?
Bízom benne, hogy munkatársuknak (kalauz) elégséges lesz
a helyjegy megléte az utazás jogszerűségének igazolására…
Remélem, sztrájkszervezésben szerzett rendkívüli gyakorlatukat mielőbb
a forgalomszervezésben is hasznosítják majd.
Kíváncsian várom
válaszukat, és türelmetlenül intézkedésüket!
Üdvözlettel:

——— Eredeti üzenet ———
Tárgy:
Válaszlevél. Gy.69-956/2008.
Dátum: Mon, 28 Jan 2008 09:22:16
+0100
Feladó: …._MÁV-START_Ügyfélszolgálat <
…@mav-start.hu>
Címzett: < ….>

Tisztelt …!
Köszönettel vettük 2008. január 20-án, elektronikus úton küldött
bejelentését. Észrevételeire vonatkozóan az alábbiakról szeretnénk
tájékoztatni:
Őszinte sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségről, és
elnézést kérünk az elektronikus úton történt téves tájékoztatásért.
Nyíregyháza állomásról 10:41 órakor induló személyvonat csak munkanapokon
közlekedik. Az Elvira hibásan naponta közlekedőnek hozza. A hibát
ismételten jeleztük a karbantartó rendszergazdának, s reméljük, a javítás
rövidesen megtörténik.
A Dália IC 21-es kocsiba kapott helyjegyes panaszával kapcsolatban a
megkeresett illetékes munkatársunk elmondta, hogy a kocsi közlekedett, de
Budapest-Keleti pályaudvaron a kocsik számozását sajnálatos módon
összekeverték. Nyíregyházán a hibát észrevették, de a két perc várakozási
idő miatt nem sikerült azt kijavítani. Budapest – Nyugati pályaudvarnak
jelezték a hibát, ahol a kocsikat átszámozták. A kocsik nem sorrendben
történő számozásából adódó kellemetlenség miatt ismételten szíves
elnézését kérjük.
Köszönjük megkeresését, s reméljük, hogy a megélt problémák ellenére is
megtiszteli Társaságunkat bizalmával és a jövőben is utasaink között
üdvözölhetjük.


Természetesen az említett vonat – az ELVIRA, a MÁV, és a MÁV-START szerint – még most is közlekedik hétvégén.
Reggel pedig fényképeztem kicsit.
A kocsiszámok cseréjét sem tartom olyan körülményesnek, hogy legalább két utaskísérő 600 km-en keresztül képtelen legyen elvégezni.
Valamiért az az érzésem, a kocsikat úgy számozták át, hogy felcserélték őket.
Utazás terén nincs választásom, az pedig, hogy a vasúttársaságot megtisztelem-e bizalmammal, más kérdés…