MÁVpánik

A reggel történései kapcsán elgondolkodom, mit tudna kezdeni a MÁV egy londonihoz hasonló terrorfenyegetéssel.
Hogy miért is kérdezem ezt?
Mint bizonyára emlékszel, kerültem már konfliktusba a vasút intelligensnek egyáltalán nem mondható számítógépes rendszerével, és az azon úrrá lenni nem tudó, tehetetlen, döntés- és problémakezelés képtelen kezelőivel.
Akkor sem értettem a dolgot, de most szerintem az alkalmazottak sem érthetik…
A történet.
IC jön Pest felől Debrecenen át Nyíregyházára.
Én viszonylag keveset utazom IC-vel, de tudom, rengeteg üres hellyel közlekedik Debrecen után.
Ma reggel áramszünet volt (van) a debreceni pályaudvaron.
Ebből adódóan a pénztárban nem tudnak jegyet adni az IC-re.
Mezei jegyet ugyanazzal a számítógépes rendszerrel igen.
Sőt, a pénztáros azt is megmondja, lesz hely az IC-n.
Igenám, de néhány perc múlva érkezik, majd indul tovább jegy meg nincs…
Hogy mi lenne szerintem a korrekt megoldás?
Többet is tudok:
1. Azt mondja a MÁV nevű szolgáltató:
Kedves utasunk! Legyen a vendégünk arra a 130 Ft-ra, utazzon kellemesen!
2. Garasoskodóbb verzió:
Kedves Utasunk! Kiállítok egy nyugtát, amivel igazolhatja, hogy kifizette a 130 Ft-ot. Helyet bizonyára talál, jó utazást!
Persze mindkét verzióban hozzátehetnék, hogy elnézést a kellemetlenségért!
…és persze úgy gondolom – talán naívan – hogy az alkalmazottakat “kiképzésük” során felkészítik a váratlan helyzetekre.
Kíváncsi leszek, mi lesz a megoldás, ugyanis az események ezekben a percekben zajlanak.
Megírom majd 😉
Íme a megoldás 3 perccel indulás előtt:

Hogy mondják a nagyok?
No comment…