MÁV majális-terv

Lassan elgondolkodom, hogy csináljak-e egy MÁV kategóriát? 🙂
Tegnap úgyis azt mondtam az ügyfélszolgálaton, hogy mostanában szinte többet foglalkozom a vasúttal, mint a saját munkámmal, akár ott is dolgozhatnék 😀
…de térjünk a mai témára.
Mivel jobb ötletem nincs, így ma is megpróbáltam jegyet venni, persze sikertelenül.
Azt javasolták, hogy május elsején nézzek ki legközelebb, akkor már biztosan tudják a vonatot.
Mondom: lehet, addig el is fogy a jegy.
Azt mondja a “szolgáltató”: nem hiszi, mert másnak sem adnak. Igaz, akkor majd lehet, hosszú lesz a sor.
Mondom: Tegnap is fél órát vártam, míg kiderült, nincs jegy.
“szolgáltató”: Ilyenkor sokan szoktak lenni.
Én: Utas mindenképpen. Nem lehetne, hogy pénztáros is legyen? Vagy néhány cédula itt-ott, hogy ne várjanak helyjegyre…
“szolgáltató”: Jó ötlet.
Most akkor írjak panaszkönyvet, vagy egyszerűen csak borítsam rá a pénztárosfülkét? 🙂
Imádom a MÁV logikáját…