Előkerül a fényképezőgép

Most, hogy eljutottunk a fényképezőgépes dokumentumokhoz, ideje kicsit mesélnem arról, merre is jártam hétvégén. Nagyon nem fogsz meglepődni, ha nézegetted a közösségi oldalamat.
Ha röviden akarnám leírni, egy szomorúság, vidámság, pancsi túrán vettünk részt, melyből a pancsi annyira nem volt tervezett, viszont külön albumot kap majd.
A túra csütörtök hajnaltól vasárnap késő estig tartott, egy számomra nagyobbrészt ismeretlen társasággal róttuk a kilométereket. Az utazás végére sokat változott a helyzet. 🙂

A hajnali buszozás bóbiskolása a havas hegycsúcsokhoz érve váltott át ablakra tapadós gyönyörködéssé. Alig vártuk az első pihenőt, hogy a mobilos, ablaktükröződős képek után a fényképezőgép is előkerülhessen. Előbbiekből tegnap láthattál képeket, utóbbiakkal indul a mai album.
Délután értünk Auschwitzba. Erre a napra nem is volt más tervezve, a múzeum megnézése után elindultunk a szállásunkra.

Másnap este is ide tértünk vissza, közben azonban a nap nagy részét Krakkóban töltöttük.
Régóta készültem már visszatérni ebbe a gyönyörű városba, és most, hazatérve bármikor újra visszamennék.
Sorra jártuk a “mitérdemesmegnézni” nagy részét. Nem maradt ki a Wawel, a királyi palota, ahol felújítások történnek éppen, és persze a város főtere, a Mária-templom, a Posztócsarnok a fantasztikus hangulatával, és a Flórián-kapu sem. A délután programja volt még a Wieliczkai sóbányák felkeresése is.
Jólesett este hazaérni.

A szombatot egy jókora buszozással indítottuk, a cél Zakopane volt. Itt aztán bejárathattuk elgémberedett lábainkat. 🙂
Persze kezdetben kicsit lusta turistában adtuk elő, így lanovkával hódítottuk meg a csúcsot, ahol hosszasan gyönyörködtünk a tájban.
Alászállva aztán a piacon időztünk, nagyon jót ebédeltünk, majd a kajakómát megelőzve lesétáltunk a belvárosba.
Fantasztikus hely, és ezidőtájt még lehet olyan fényképeket is készíteni, amelyen csak néhány tíz ember szerepel, meg persze néhány medve.
Esti szállásunk ablakából, erkélyéről fantasztikus látkép tárult elénk, amely reggelre sem változott. 🙂

Eddig tart mai beszámolóm, és albumom. A vasárnapról mesélek majd holnap.