Yamaha Genos Workshop

Ismét olyan témájú rendezvényen voltam amihez nem értek, és nagyon jól éreztem magam.
Mondtam már, soha, semmilyen hangszeren nem játszottam eltekintve 4-5 éves koromban az 5 perc hegedüléstől, és a múlt évi Hangszert a kézbe rendezvényen hasonló időtartamú dobolástól, ami után Dömötör Sankával megállapodtunk abban, hogy mindenki szerencsés volt, hogy ez csak az én fülhallgatómban hallatszott.
Mindezt azért mondtam el, mert mindezek ellenére szeretem a jó zenéket, el is mondom, mi tetszik, és mi nem, és érdekel, hogyan születnek a dalok, hogyan szólalnak meg a hangszerek, milyen “trükkök”, mesterfogások vannak. Még akkor is, ha ezeket én sohasem fogom alkalmazni, de észreveszem majd egy koncerten.
Megvan hát, miért is vagyok ott a hangszerbemutatókon, workshopokon. Mert itt nagy tudású, profi zenészek mondják el, mutatják meg azokat a dolgokat, azokat az eszközöket, amit egyébként nem biztos, hogy láthatnék, nem biztos, hogy egyébként közelről is megnézhetném, és nem biztos, hogy olyan magabiztos, színvonalas hangszerkezelést látnék, mint itt.
Sokadik, Musik World Hangszerbolt által szervezett rendezvényem volt a szerdai. Szendőfi Péter és Markó Ádám dobkurzusai, Lukács Peta Marshall bemutatója, vagy éppen Neumann Balázs Yamaha workshopjai mind-mind felejthetetlen élményt nyújtottak számomra, és azt gondolom, hogy a közönség soraiban lévő zenészek is új ismeretekkel, tapasztalatokkal, és zenei élményekkel távoztak a Club Hollywoodból. És azt is gondolom, hogy aki egyszer eljön egy ilyen bemutatóra – hozzám hasonlóan – a következőt már várni fogja.
Ha eddig eljutottál, és türelmesen elolvastad az írásomat, már csak egy kattintásra vagy a szerda esti esemény képeitől. Klikkelj most a képre, és találkozzunk a következő wokshopon! Hidd el, érdemes eljönni.
KLIKK